0

0

0

0

0
طبقه بندی موضوعی

خدا: بنده عزیزم منتظرت هستم  تا نماز شب بخوانی و در سکوت شب تنها با من حرف بزنی

بنده: خدایا! خیلی خسته ام ...

خدا: بنده من پس دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر را بخوان . دوست دارم صدایت را بشنوم ...

بنده: خدایا! برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم !

خدا: بنده من اشکالی ندارد ،قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا! خوابم میاید سه رکعت زیاد است ...

خدا: بنده من فقط یک رکعت را بخوان!

بنده: خدایا!امروز خیلی خسته ام ، آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده من ،قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله ...

بنده: خدایا! من در رخت خواب هستم . اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد

خدا: بنده خسته ام ،همان جا خوابیده تیمم کن و بگو: یا الله

بنده: خدایا! هوا سرد است. نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم!!!

خدا: بنده من ،در دلت بگو : یا الله

                                         اما ... بنده اعتنایی نمیکند و میخوابد

خداوند : ملائکه من! ببینید من آنقدر ساده گرفتم اما او ... خوابیده است،چیزی به اذان صبح نمانده. بنده ام  را با نوازش بیدار کنید، ،دلم برایش تنگ شده،امشببا من حرف نزده...

ملائکه: خداوندا! او را بیدار کردیم اما باز خوابید...

خدا: ملائکه من ،در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست...

ملائکه: پروردگار ،بیدار نمی شود

خدا: هنگام طلوع آفتاب است،ای بنده من بیدار شو!!!

و خورشید از مشرق سر بر می آورد و بنده...

ملائکه: خداوندا... نمیخواهی با او قهر کنی؟

و خداوند:نه ... او جز من کسی را ندارد...

یه لحظه فکر کن تو رو نمیدونم ولی من  دسته کمی از این بنده ندارم. یه روزی از پدر بزرگم شنیدم کهآقا امام رضاعلیه السلام پیش خدا خیلی عزیزه همیشه موقع اومدنم به حرم یه کاغذ و قلم بهم می داد و میگفت الان وقتشه.موقعی که ازش می پرسیدم وقته چیه مثله همیشه خیره بهم نگاه میکرد و می گفت خدا مثل همیشه منتظره. همیشه کم رنگ ترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها موندگار تره. قلمتو بردار و بریز رو کاغذ،غم  یه عمر دوری از اون کسی که همیشه منتظره ...باهاش درد و دل کن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
0

خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی